Medya Siyaset

Dilleri Filistin Kalpleri İsrail

Dilleri Filistin Kalpleri İsrail

Kardeş ne haber?

İyi şükür senden?

İyi ne olsun koşuşturmaya devam.
Gördün mü lan.
İsrail yine Filistinlilere saldırdı.
Onlarca ölü var.

He ya. Allah onları kahretsin.
Şerefsiz şeytanlar. Lanet olsun
onlara ve destekçilerine. Kahrolsunlar.

Bizimkiler de onlarla sayılır ama…

Kim bizimkiler?

İktidar.

Hadi lan oradan Reis öyle
bir şey yapmaz. Asla izin vermez.

İsrail ile bir sürü anlaşmalar var ama.

Yalan söylüyorsun. Bizimkiler imanlıdır
asla anlaşmazlar. Zaten siz ve
sizin gibiler yüzünden ülkemiz ilerlemiyor.
Hizmet edene iftira üstüne iftira atıyorsunuz.
Reisimiz,
” İsrail dünyada barışı tehdit eden
bir ülkedir, Ortadoğu’da barışını tehdit eden
bir ülkedir. Dolayısıyla da Türkiye olarak biz
kendimiz bir defa, şahsen ben bu görevde
bulunduğum sürece, hiç bir zamanİsrail ile
olumlu bir şey düşünemem” demişti.

Ama bir sürü anlaşmalar var.
Hala da yapılıyor. Daha yeni enerji işbirliği
anlaşması falan imzaladılar.

Yalancısısınız hepiniz.

İyi de kardeşim.
İktidar temsilcilerinden biri,
“Kuşkusuz İsrail Devleti ve halkı
Türkiye’nin dostudur.” Dedi. Bir başkası da,

“İsrail bizim için önemli bir müttefik.
gerek ekonomik gerek askeri gerek stratejik
anlamada işbirliği amaçladığımız ülkemizin
menfaatlerini en üst düzeyde maksimize edecek
ilişki seviyelerinde olmak kaydıyla böyle
bir müttefik bir ülke. İşbirliği yapmamız
gereken bir ülke.” Dedi.

Yalan inanmam.

Google’a yaz bu dediklerimi görürsün.

Google moogle bilmem. İşiniz gücünüz
fitne çıkartmak.

Daha iki gün önce yahu İsrail’in
son saldırısıyla ilgili TBMM yapılan
tüm anlaşmaları iptal edelim
oylaması yapıldı. AKP’liler kabul etmedi.

Önce duruyor,,,,,

“Yaal,,, Devletler arası anlaşmalar
olur tabii. Ne var bunda?”
***
Durum bu kadar ciddi değerli dostlar.

AKP İktidarı Yenikapı’da güya İsrail’i
protesto edecekmiş.

İyi de Saadet Partisi son bir sene içinde
iki defa miting yaptı.

Neredeydiniz?

Bir şey söyleyeyim mi?
Bunların hemen hepsi böyle.

Kusura bakmasınlar,
Bunların hemen hepsinin,
Dilleri Filistin kalpleri İsrail nokta…

Fethi Akar

Fethi Akar

"Bir hiç... Birlikten dirlik, sevgiden aşk doğar anlayışını benimseyen, Milli Birlik, Milli Beraberlik ve Milli Ruh peşinden koşan Türkiye Cumhuriyeti delisi..."
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 1 YORUM
  1. ali boztepe dedi ki:

    Filistin dahil araplara ne oluyor vb.vs.de umurumda değildir.
    Her ağızlarını açtıklarında din tüccarlığı yapan dincilere yol versinler bak bakalım kimse gidiyor mu Filistine!
    Arap’ın kılı tüyü için Türk millerini yiyip bitiren Osmanlı dahil günümüzun siyasetcisi,tarikatcisi,cemaatcisi,dolayısıyla da Araptan çok arapçılık yapıp uydurulan din üzerinden afyonlanmış taklitci mukallit zırcahil avam raiyeler yüzyıllardır Türk milletini yiyip bitirdiler.
    Son yıllarda bizzat kendi agır mı agır ve bir o kadar da dehşetli sorunlarımız yetmiyormuş gibi öteden beri birbirini kesip dograyan ve bunu da Allah için yaptığını söyleyen vahhabi arap’ın vahşi sorunlarını tam bir fitne fesatlık anlayışıyla milletimizin içine sokulmaktadır!

BİR YORUM YAZ